כמה עולה שירות של שמאי רכב?

קל-גד שמאים זוהי חברת  שמאות רכב וותיקה שפועלת ברחבי הארץ. אנו מטפלים לכם באירוע על ידי שמאים מקצועיים וצוות המנהלה ייחודי וזאת על מנת לתת מענה מידי לכל שאלה והשלמת חוות דעת באופן המהיר והיעיל ביותר. אנו חברה בעלת תפיסת עולם של הענקת שירות ושמאות בשיטת עבודה שונה ובחשיבה שונה. 

חשיבות תפקידו של השמאי 

במקרה של רכב חוות דעת של שמאי רכב מומחה היא הכרחית ביותר לעורכי דין תעבורתיים אשר רוצים לחזק את עמדתם בשלב ההוכחות ולכן מבקשים להוסיף חוות דעתו לתיק המשפטי. יש לו תפקיד משמעותי ולעיתים אף מכריע לצורך קבלת החלטות.

חשיבות חוות דעתו של השמאי

שמאי הרכב בוחן את המקרה באופן מעמיק ומדוקדק. לפי המידע שמתקבל, מכין שמאי הרכב את דוח הנזק. תפקידו העיקרי הוא להסביר את חומרת הנזק ואת העלויות הישירות והעקיפות שנגרמו לבעל הרכב עקב התאונה. שמאי הרכב בוחן את המקרה ומייעץ ללקוח ולעורך הדין שלו אם יש טעם להגיש תביעה על הנזק שנגרם או לא. כל אלו, בהתאם לעלויות ולכספים שהתקבלו, במידה והתקבלו מחברת הביטוח. 

עלות שירותי שמאות

עקב הפגיעה בחלקים המולחמים ברכב, התוצאה היא ירידה משמעותית בערכו של הרכב לצרכי מכירה. לכן חוות הדעת של השמאי בוחנת את הנושא מכל היבטיו. שכר טרחת השמאי מורכב מ- 10% מגובה הנזק. כשפונים לשמאי פרטי צריך להקפיד ששכר הטרחה שהוא דורש יהיה סביר, כדי שלא תצטרכו לשאת בחלק מעלות שכר הטרחה בעצמכם, אם אם תביעתכם צודקת. חברת הביטוח היא זו שמחליטה לגבי עלות השירות.

אצלנו תקבלו את השירות הטוב ביותר. השירות עבורכם יתקבל עד 3 שעות מרגע הפניה. בנוסף, עד 72 שעות מרגע קבלת חשבונית התיקון תקבלו את חוות הדעת הסופית של שמאי הרכב. השירות שניתן ללקוח יכלול ביצוע מהפניה הראשונית ועד לתיקון הסופי של הרכב תוך ראיית התמונה הרחבה של הנדרש לתיקון הנזקים מהאירוע המטופל. אצלנו תמצאו שירות מהיר ויעיל יחד עם ליווי אישי לאורך כל הטיפול ברכב שלכם.

אולי יעניין אותך עוד מידע על מהי שמאות רכב

Default Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה כתיבת ביבליוגרפיה apa?
שיטת apa לכתיבת ביבליוגרפיה מבוססת על שיטת הכתיבה של האגודה האמריקאית לפסיכולוגיה שאומצה ברחבי העולם...
קרא עוד »
מרץ 14, 2021
נוטריון בתל אביב – כך תמצאו בקלות
זה לא סוד שעריכת דין הוא המקצוע הכי פופולרי בישראל. הסטודנטים שהפכו לעורכי דין יודעים שמדובר במקצוע...
קרא עוד »
דצמ 29, 2019
האם צריך להיזהר מאדם טל?
היום כמעט כל אחד יודע מיהו אדם טל ומהי התרומה הענקית שלו לעולם שיווק השותפים. למעשה, אדם מהווה את השם...
קרא עוד »
אוק 26, 2020