מתי מומלץ לקחת ייעוץ לעסקים קטנים?

עסקים קטנים הם לא תמיד קטנים כל כך כמו שהשם שלהם מספר עליהם. למעשה הם עשויים להיות עסקים שהם אמנם קטנים לפי ההגדרה החוקית שלהם, אב בפועל הם פועלים ומנהלים עסקאות לא קטנות בכלל. מעסיקים צוות של מספר עובדים ויש ברשות העסק כמויות משמעותיות של סחורה.

לקחת ייעוץ – מתי זה כדאי?

יש הזדמנויות שונות בהם יהיה כדאי לקחת ייעוץ לעסק הקטן. וזאת כדי לשפר ביצועים, למקד מטרות ולהגדיל את פעילות העסק ואת הרווחיות שלו. 

  • שלב פתיחת העסק – גם אם יש לכם רעיון מלהיב ואתם בטוחים שהוא עתיד להיות מוצלח מאוד, לא כדאי לפעול בצורה נמהרת. רעיונות עשויים להראות נפלאים בעיני ההוגים, אבל במישור המציאותי הם לא תמיד מוכיחים את עצמם. לכן כדאי כבר בשלב הזה לקחת ייעוץ לעסקים קטנים ולבצע בדיקת היתכנות.
  • קבלת החלטות – כל עסק קטן עשוי לעמוד מול קבלת החלטות משמעותיות לעסק. האם להגדיל את שטח החנות? האם למתג מחדש? אילו מוצרים יהיה נכון לשווק בנוסף? כל שאלה כזו היא בעלת משמעות רבה לרווחיות של העסק. במידה ויש התלבטות מומלץ מאוד לקחת ייעוץ לעסקים קטנים.
  • פריצת דרך – כל בעל עסק קטן עשוי למצוא את עצמו ניצב מתחת לתקרת זכוכית אותה הוא רוצה בכל מאודו לפרוץ. וזאת כדי להגדיל את הפעילות של העסק ולמנף את ההכנסות. לא תמיד יש לבעלי העסק את הרעיונות ואת הפתרונות אצלם. בשלב כזה יוכל יועץ עסקי לעסקים קטנים להועיל במידה רבה. ויחד עם בעלי העסק להוביל תהליך של פריצת דרך.
  • קשיים – עסקים קטנים עשויים להתמודד מול קשיים גדולים. קשיים שיווקיים, ירידות במכירות, פתיחת עסק מתחרה וכדומה. במצבים כאלו כדאי לקבל חוות דעת מקצועית של יועץ אשר יוכל לשים אצבע על נקודות מדויקות ולהגדיר יחד אתכם את המהלך הנכון לעסק בשלב הנוכחי. המטרה היא להתגבר על הקושי ולחזק את העסק למרות היותו. פתרונות מקצועיים יוכלו להיות מועילים מאוד, ולאפשר לעסק לצלוח תקופות קשות ומאתגרות באופן הטוב ביותר – קראת הצלחה מחודשת.

אולי יעניין אותך גם ייעוץ ארגוני

Default Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
התחדשות עירונית
מחפשים חברה להתחדשות עירונית? עליכם למצוא חברת בנייה עם הרקע, המשאבים והמיומנות כדי להשלים את...
קרא עוד »
אפר 11, 2022
השוואת חבילות טלוויזיה – על מה להתעקש ואיפה להתפשר?
מדינת ישראל היא מדינה בה יקר לחיות, על הנקודה הזו ככל הנראה אין כל מחלוקת. אנחנו חיים במדינה בה אנחנו,...
קרא עוד »
פבר 27, 2022
נדל"ן להשקעות באתונה – למה דווקא שם?
אתונה היא אחת הערים היפות בעולם! העיר אמנם צפופה וגרים בה יותר מ 5 מיליון תושבים, אך דווקא הצפיפות...
קרא עוד »
אוג 28, 2019