נדל"ן להשקעות באתונה – למה דווקא שם?

אתונה היא אחת הערים היפות בעולם! העיר אמנם צפופה וגרים בה יותר מ 5 מיליון תושבים, אך דווקא הצפיפות שבעיר היא זאת שהופכת את אתונה לאטרקטיבית מבחינת נדל"ן. 

כיום, יותר ויותר ישראלים בוחרים לרכוש נכס באתונה, בעוד שמלבד נכסים שבעיר התוססת: ישנם נכסים למכירה גם באיים של היוון, כמו באי לסבוס, אגינה, קוס וכדומה. אבל מדוע כדאי להשקיע באתונה? הנה כמה עובדות שחשוב להכיר:

 

אתונה – כל מה שצריך במקום אחד

העיר אתונה שביוון, הפכה למוקד בינלאומי לעסקים, למגורים, לימודים וביצוע השקעות נדל"ן. המקום העמוס מהווה מצע מעולה עבור השקעת נדל"ן, בעוד שהנכסים נמכרים במחיר זול משמעותית ממחיר הנכסים שבארץ. 

בכך אפשר למצוא מגוון דירות למכירה, בשכונות כמו גלאפדה, מונסטראקי, פלאקה, וכדומה. מלבד השכונות, ישנם גם איים ביוון אותם הזכרנו קודם, אשר מספקים רכישת דירות נופש – מה שמאפשר השקעה מעולה ומניבה בעת השכרת הדירות לתיירים.

 

למה דווקא אתונה?

מלבד הנכסים שנמכרים בזול בעלויות של 70 אלף אירו לדירת 3 חדרים – עלויות המחייה באתונה נחשבות זולות במיוחד ומספקות למשקיעים דרך יעילה לשפץ את הנכס, לאכלס אותו, לשלם מיסים נמוכים יותר מאשר בארץ, ובכלל – להתנהל באתונה בקלות. זאת משום שהעיר נמצאת במרחק של שעה וחצי טיסה מישראל. 

השקעה נדל"ן באתונה, הופכת למשתלמת בעיקר בשל הביקוש לדירות בעיר, בעוד שסטודנטים מכול העולם, תיירים אמידים, עובדים שהגיעו לעבוד בעיר ושאר שוכרים – ישלמו את מחיר הדירה ואף יותר! מה שיניב עבור המשקיעים תשואה גדולה שתגמד את עלות ניהול הנכסים באתונה.

נוסף לכך, מי שיבחר להשקיע באתונה, לא יצטרך לבקש משכנתא, שהיא הלוואה ענקית שנמשכת לטווח של 30 שנה ויותר, אלא שבקבלת הלוואה קטנה יותר בריביות נמוכות וללא צורך בגיוס הון עצמי – אפשר לרכוש נכס ביוון. בכך ניתן תוך מספר שנים לסיים עם תשלומי ההלוואה ולהנות מנכס מניב, שמעלה את ערכו. בשל כל הסיבות האלה, רבים בוחרים באתונה כמקום אטרקטיבי ביותר להשקעה.

Default Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירותי מחשוב לעסקים – הגיע הזמן להתקדם
אם אתם בעלי עסק, חברה או ארגון, בהחלט הגיע הזמן להתקדם. למה הכוונה? אתם צריכים שירותי מחשוב לעסקים, זאת...
קרא עוד »
ספט 19, 2021
מעקות בטיחות – מתי נהיה חייבים להתקין אותם?
בכל מקום שיש בו תנועה רבה, הן כל כלי רכב והן של הולכי רגל, מעקות בטיחות יוכלו לסייע לנו. בעזרת מעקות...
קרא עוד »
אפר 25, 2022
כמה זמן לוקח לטפל בתיק נהיגה בשכרות?
תהליך הטיפול בתיק נהיגה בשכרות עשוי להיות מורכב ועשוי להימשך זמן רב להשלמתו. יש ליידע את הנאשם על...
קרא עוד »
נוב 30, 2021