הדפסת צ'קים – האם זה בטוח?

בעבר, כאשר רצינו להדפיס צ'קים היינו צריכים לגשת אל הבנק ולהזמין פנקס צ'קים איתו היינו עובדים. עם השנים התהליך הפך להיות יותר פשוט ולמעשה הדרך בה היום אנחנו יכולים להשתמש בצ'קים מודפסים היא הרבה יותר קלה ונוחה מאשר היה נהוג בעבר. 

היום בשביל ליהנות מצ'קים מודפסים, כל מה שעלינו לעשות זה לגשת אל בית הדפוס, ולבקש להדפיס את הצ'קים עם השם שלנו על גבי הצ'ק. כפי שנהוג בבנק, בין אם מדובר באדם פרטי או עסק. בצורה כזו, אנחנו יכולים ליהנות משירות הרבה יותר מהיר והרבה יותר פשוט. 

עבודה עם בית דפוס חוסכת לנו לא מעט זמן, שכן, במקום ללכת לבנק, לעמוד בתור, להזמין ולחכות שהצ'קים יהיו מוכנים, אנחנו פשוט יכולים לגשת אל בית הדפוס, לבצע הזמנה של צ'קים מודפסים על פי הצרכים שלנו, לבית הדפוס יש את המכונות ואת האפשרויות לבצע את ההדפסה כמה שיותר מהר וייתכן שעוד באותו יום אנחנו נקבל את הפנקס לידינו. 

אז האם זה באמת בטוח?

השאלה היא אחרת, האם זה בטוח. התשובה היא כן. כפי שאנחנו יכולים להבין, בשנים האחרונות הבנקים איבדו את הבלעדיות בהדפסת צ'קים, המטרה היא לפתוח את השוק, לפשט אותו ולאפשר לאזרחים ליהנות מאפשרות ליהנות מצ'קים מודפסים בתנאים יותר נוחים ובזמן קצר יותר. 

על מנת שבית הדפוס יוכל לספק לנו צ'קים מודפסים, עליו לעמוד בתקנים שמשרד האוצר ובנק ישראל דורש, וכן הוא צריך שיהיו לו את התוכנות המתאימות. צריך לומר, שעם הזמן פותחו גם תוכנות שונות להדפסה ביתית או משרדית של צ'קים, אך אלה כבר מחייבות עבודה קצת יותר מעמיקה ודרוש ניסיון אישי בנושא. לכן, מוטב לפנות אל בית דפוס שמציע לנו אפשרות של הדפסת פנקס צ'קים בתנאים אטרקטיביים. 

לפני סיום, חשוב לציין, כמו במקרה של הדפסת צ'קים בבנק כך גם במקרה של בית דפוס, יש לוודא היטב מה מצויין על הצ'ק, אילו פרטים מופיעים עליו וכמובן, יש לבצע הזמנה על פי הכמות הנדרשת, שלא יווצר מצב שנקבל מעט מדי צ'קים בכל הזמנה. 

Default Uncategorized
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קבלן שיפוצים רשום
כל מי שעומד בפני שיפוץ כללי בבית או במשרד שלו, חייב לבחור למשימה קבלן שיפוצים רשום. חשוב להבין כי ישנו...
קרא עוד »
אוג 21, 2023
מתקשים לעמוד בהחזר ההלוואות? חכם משכנתאות יעשו לכם סדר
תקופת הקורונה תפסה לא מעט אנשים כשהם לא מוכנים – חלק פוטרו מהעבודה ואילו אחרים חוו ירידה משמעותית...
קרא עוד »
מרץ 31, 2022
שעון נוכחות עובדים – כך תבצעו מעקב מדויק אחר הנוכחות
שעון נוכחות מופעל בחלק מהעסקים ונועד למדוד את הזמן בו שוהים העובדים במקום, וזאת כדי לקבוע את שכרם, אשר...
קרא עוד »
מאי 18, 2021